Airsoftový skupinový teambuilding!
AS-FACTOR, Lupen s.r.o.
Sezemicka 2757/2, 19300, Horni Pocernice, IČ:28479335 Bank: ČSOB 224443660/0300
+420 777 936 561
E-mail: go@rexelgroup.cz
Práva a povinosti účastníků Akcí AS-FACTORU
Základní pojmy
Zákazník je osoba, případně společnost, která si objednala služby u společnosti Lupen s.r.o.
Účastník je osoba, která se přímo účastní programu Akce.
Lupen s.r.o. je provozovatel webové prezentace AS-FACTOR i samotných akcí.
AS-FACTOR je hlavička pod kterou vystupuje právní subjekt společnost LUPEN s.r.o.
Všeobecné podmínky
1. Účastník je povinen:
Rezervační platba je ve výši 50% celkové ceny za služby.
Zbývající část se platí při příchodu na bojiště.
2. Účastník plně odpovídá za následky vzniklé neplatností jeho občanských dokladů.
3. Účastník se zavazuje, že se bude během akce chovat v souladu s pravidly Akce AS-FACTORU (dále jen Akce) a jednat tak, aby nepoškozoval a negativně neovlivňoval přírodu a okolní prostředí.
4. Účastník se zúčastňuje akce AS-FACTORU na vlastní odpovědnost. A to i v případě, že jsou na akci přítomni instruktoři.U fyzicky náročných akcí působí instruktor jen jako organizační vedoucí skupiny.
5. Je-li účastník pod vlivem alkoholu nebo omamných prostředků nebo pokud jeho vybavení a okamžitý fyzický a psychický stav neodpovídají náročnosti programu, má instruktor právo vyloučit účastníka z Akce, či zakázat mu pokračování. V krajním případě může instruktor vyloučit z Akce bez náhrady účastníka, který hrubě ruší jeho průběh nebo ostatní účastníky.
6. Účastník nese odpovědnost za svoji zdravotní přípravu na Akci a její nedodržení není důvodem k odstoupení od smlouvy.
7. Účastník (a zákazník) prohlašuje, že:
• si není vědom žádných omezení, která by mu bránila v řádné účasti na Akci,
• bude respektovat pokyny instruktorů Akce,
• uhradí eventuální škodu, kterou způsobil na zapůjčeném materiálu, zejména na zapůjčené zbrani a brýlích
• se před a během Akce zdrží požívání alkoholu a omamných látek,
• souhlasí s použitím jeho osobních údajů (v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb.) pro potřeby pořadatele, a to výhradně za účelem pořádání následných Akcí a zasílání nabídek dalších služeb, a dále pro potřeby pojišťovny poskytující zdravotní pojištění.
• souhlasí se zasíláním obchodních sdělení AS-Factoru ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb.
Odpovědnost pořadatele a reklamace
1. Pořadatel je povinnen poskytnout zákazníkovi služby, které jsou součástí Akce, řádně a včas a obecně závaznými právními předpisy. Jestliže zákazník zjistí, že služba poskytovaná pořadatelem neodpovídá službě nabízené v katalogu a v případných upřesňujících informačních materiálech, může uplatnit své právo na reklamaci.
2. Pořadatel odpovídá zákazníkovi za porušení závazků vyplývajících z všeobecných podmínek.
3. Reklamace musí být učiněna bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 3 měsíců od skončení Akce nebo v případě, že se Akce neuskutečnila, ode dne, kdy měla být Akce ukončena, jinak právo na reklamaci zaniká.
4. V průběhu Akce lze vadu služeb reklamovat u instruktorů. Jestliže není možné zjednat nápravu ihned, sepíše instruktor s účastníkem záznam obsahující: osobní údaje účastníka, předmět reklamace a případný požadavek na její vyřízení.
5. Pořadatel je povinnen vyřídit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění nebo ode dne ukončení Akce v případě, že reklamace byla uplatněna při Akci a nebyla vyřešena na místě.
6. Pořadatel se může odpovědnosti za škodu způsobenou porušením právní povinnosti zprostit jen tehdy, prokáže-li, že tuto škodu nezavinil on ani jiní dodavatelé služeb poskytovaných v rámci Akce a škoda byla způsobena:
• zákazníkem,
• třetí osobou, která není spojena se samotnou Akcí, pokud tuto skutečnost nebylo možné předpokládat nebo nebyla nevyhnutelná,
• neodvratitelnou událostí, které nemohlo být zabráněno ani při vynaložení veškerého úsilí, které lze požadovat.
7. V případech, kdy je škoda způsobena třetí osobou nebo neodvratitelnou událostí, je pořadatel povinnen poskytnout zákazníkovi v nesnázích rychlou pomoc dle svých možností.
8. Pořadatel neručí:
• za majetek účastníků Akce v případě jeho poškození, ztráty či krádeže,
• za případné zpoždění autobusové, či jiné dopravy z technických či dopravně provozních důvodů (např. přetížené koridory atd.) a neruší za škody, které tímto zákazníkům vzniknou.
Odstupné
Výše odstupného (stornopoplatku) se určuje dle počtu dnů ode dne odstoupení od smlouvy do počátku Akce (poskytnutí první služby). Každý klient má místo na Akci rezervované zálohovou platbou, která činí 50% celkové ceny a musí být uhrazena nejpozději 14dnů před Akcí.
Výše odstupného se stanovuje z celkové ceny Akce nesnížené o slevy a bonusy a činí:
více než
14 dní před Akcí 20 %
13–7 dní 50 %
7-0 dní 100%
2. V případě, že účastník na Akci nenastoupí nebo přeruší účast na Akci ze své vlastní vůle či jiných příčin na straně účastníka, činí odstupné 100 % z ceny. V případě pozdního nástupu na zájezd činí odstupné 100 % z ceny nevyčerpaných služeb a účastník nemá nárok na náhradu nákladů spojených s pozdním nástupem.
3. Pokud prokazatelně vynaložené náklady a výdaje společnosti LUPEN s.r.o. za zákazníka ke dni odstoupení od smlouvy převyšují odstupné stanovené procentním výpočtem, zvyšuje se toto odstupné na hodnotu těchto výdajů + základní 20% poplatek.
4. Při zrušení účasti bude zákazníkovi vrácena dosud zaplacená úhrada snížená o výše uvedené odstupné. V případě, že odstupné převyšuje již zaplacenou zálohu, je zákazník povinen tento rozdíl neprodleně uhradit na účet LUPEN s.r.o.
5. Sazby odstupného se vztahují i na doplňkové služby objednané nad rámec základní ceny Akce.
6. Zákazník se zavazuje, že navíc uhradí případné výdaje spojené se stornováním této služby, pokud nějaké vznikly.
By AS_FACTOR © 2019 Všechna práva vyhrazena.